Liseberg

Hej alla läsare!
Igår så var jag på Liseberg med Linnea min lillasyster och min "låstas" bror Villiam som jag inte träffat på typ as länge? Så det var ju kul! Vi åkte alla olika saker, orkar inte skriva allt men jag var så nära på att åka kanonen, fast jag fega ur. Sedan ville jag åka uppswinget för första gången, men det ville ju självklart ingen annan då.. Jaja vi var där kanske till 8 sen stack jag hem och mötte Sofia ute på gården och några andra som kommit från Rumänien.
 
Dem har jag inte träffat på 2 år så det var skit kul att se dem igen. Att man kan ändras så mycket på 2 år är konstigt på något sätt.. Efter det så gick jag hem till Sofia en liten stund för att passa hennes lillasyster och hennes kompis en stund och när det blev sent gick jag hem och somnade direkt, haha :)
 
randomrandomrandom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0