Good morning sunshine!

Vaknade bara för några minuter sen, rätt tidigt för att vara sommarlov.. Men eftersom jag vande mig av skoltiderna så har det väl blivit så. Ja men som sagt idag blir det mycket planerat! Nu på morgonen ska mamma & jag köpa lite frallor som frukost från ett konditori eller från coop, ni vet på morgonen så är dem nybakade och det är så gott! Sedan drar vi/jag till stan för att ta ut pengar och mamma drar till jobber efter det. Ska nämligen köpa mina rosa palladium och ett par jeans t.o.m kanske en såndär marshall tjock tröja. 
 
Efter det då blir det Liseberg med de bästa Vendela, Lisa & Signe, grymt kul! Kanske uppdaterar därifrån får se. Men nu måste jag fixa lite grejer innan vi drar, puss!
 

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0