Midsommar

Midsommar då, dags för alla ungdomar att supa ihjäl sig ikväll och tro att dem är så jävla "wild ones" men kommer ångra hela gårdagen imorgon... Haha nejmen, det är ju typ typical Sverige ungdomar? 
 
Jag har faktiskt inte gjort något speciellt idag, vädret har ju varit så dåligt så jag fick verkligen ingen midsommar känsla alls, tråkigt. Jag hade förväntat mig att dansa runt midsommar-stången med en krans på huvudet och åtominstonde få lite bilder men nehe. Mamma jobbade också sent, men vi fick i oss en god middag i varje fall så det var ju gött! Nu ska jag kolla på "Patrik 1.5" så ha det bra!
 
Midsommar 2011, haha dör! Ser ut som Mr.Cool eller något.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej Bilden är ju jätte fin!<3 :)

2012-06-24 @ 23:35:52
URL: http://Sofiiijah.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0