Gott Nytt År!

Bloggen håller på och krångla sig så det är därför det ser så konstigt ut nu.. Ska förmodligen fixa det i morgon.
Men hej på er förresten! Vart längesen jag blogga nu och har bestämt mig att försöka bättra mig. Efter årskiftet har jag bestämt att jag ska åtominstonde komma med ett inlägg per dag, så det blir bäst ju!
 
Men som sagt idag är det ju nyårsafton, har inte planerat något stort, än. Har i varje fall ätit tre rätters med mamma, vi gjorde sallad till förrätt, indisk kycklinggryta med linser till huvudrätt och i kväll blir det efterätt, rätt snart då.. Det blir en överraskning för mig,mamma ska nämligen göra den själv.
Sedan drar vi bort till Signe och är med hennes familj, de har också den bästa utsikten till fyverkerier så det blir jättebra. Jag och mamma ska också ta med pommac som vi kommer dricka vid 12-slaget, gottigott..
 
Ha de, puss! :*
 
fuckatögonbryn ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0