Liseberg med Elin

Igår var jag på Liseberg med Elin och det var grymt kul! Vi började med att åka balder längst bak vilket var typ as kul? Man fick all kraft där bak så att det gick snabbare och då pirrade det sjukt mycket i magen haha. Efter det åkte vi slänggungorna "bara för att", aja vi mådde jätte illa eftersom han aldrig stoppa den, så vi tog en paus och åt lite mat.
 
Efter maten kolla vi på "Sammys äventyr" i 3D, det var kul men varje gång i början när jag kollar på 3D så blir jag så rädd om något kommer "nära" en. Sedan blev lisebergs banan, flumride, balder igen, kolorado och sedan spinrock. Precis när vi skulle åka spinrock började det öööööööööös regna! Så blev jätte blöta och fick stå under ett tak en stund, vi tänkte åka mer, jag ville ju åka uppswinget och kanonen men det gick inte för att det regna så himla mycket så vi åkte hem. Men det var i alla fall kul så länge det vara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0