Party Virgin Tonight

Aaahh jag suger fett, nä men jag pallade helt enkelt inte av gothia discot plus den långa kön?! Aldrig! Inte för att jag trodde att det skulle bli lite kö. Men alla som jag pratat med som varit på discot säger att det är ovärt så lucky for me. :D Kanske skulle det bli kul.. Men jag går väl någon annan gång i veckan om någon har lust får se! 
 
Fast alltså när jag lämna kön så kände jag äntligen, jag är självständig tänker inte gå till den skiten. Men när jag kom hem blev skit ledsen och tänkte kommer jag vara party virgin hela mitt liv eller?! Snacka om humörsvängningar.. Men det blir väl att jag bara blir party virgin för i kväll, jag har ju mycket av mitt liv att leva, eller? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Smilla

Gick elin, Linnea och mahtab även fast inte du gick? :)

Svar: Japp...! :)
rosaemmaaa.blogg.se

2012-07-17 @ 22:09:58
URL: http://smillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0