Sommarlovet går snabbt

Har sååååååååå tråkigt om dagarna! Har ingen aning om vad jag ska göra.. Det känns som bara att sommarlovet slutar vilken minut som helst och ja typ om en månad. Alla kompisar reser iväg oså så ja.. Dessutom har alla saker redan varit som jag längtat efter, midsommarn, Öland, gothia osv.
 
Det känns som att det där perfekta sommarlovet jag ville ha aldrig kom. Förra sommarn var bäst åh herregud vad kul jag hade! Men jag tror att det är såhär att man inte kan göra den perfekta sommaren utan låta den blir perfekt av sig själv.. Haha gud vad jag babblar skit. Men får hoppas det blir bättre nu i augusti. Dessutom herre vad sommarlovet har gått snabbt asså!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi får Hitta på något kul imorgon! ;)<3

2012-07-23 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0