i don't care, i love it

Har verkligen dö tråkigt så var tvungen att göra ett litet inlägg! Fick tillbaks matte-proven idag och vad tror ni jag fick? Såklart underkänt - omprov here i come! Skönt i varje fall att jag fick göra ett till försök. Vi gjorde också NO-provet idag och det gick verkligen as bra, är jätte nöjd även om vi inte fått tillbaks resultaten än :$.
 
Idag skulle jag egentligen hämta ut mitt Hollister-paket men pallade inte, var tvungen att plugga till SO-provet tills på fredag. Försökte tvinga mamma men hon är ju sjuk så aa.. Får väl göra det imon om jag hinner, dessutom orkar jag inte strula med att jag måste vissa mammas ID kort och mitt pass och blabla.. Men vi får se! Nu tror jag att jag ska kolla på TV, har inget bättre för mig ju. Hörs puss!
 
suddig.. men STARBUCKS! ☺♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0