X-FACTOR!

Kollar på X-Factor, skit roligt. Älskar han Malcolm som typ rappar, han e go haha. Okej detta blir ett kort inlägg som sagt.. Idag har jag varit i skolan tråk, men gjorde SO-provet idag och trooor det gick bra, får hoppas på det i varje fall. Sedan när jag kom hem sov jag typ tills klockan var fem sen kom mamma hem och sen åkte hon för att hämta Linnea och de har inte kommit hem än! :o Deras tåg kom typ försent så nu väntar jag bara..
 
Eftersom barnbidraget kommer i morgon tror jag att jag och Linnea ska shoppa och dessutom äta någonstans i stan! Blir mysigt med lite syster tid. Sedan på söndag ska vi bowla hela familjen, jag, Linnea, mamma och kaaanske min kusin Sunna får se hur det blir med det. Men vi hörs, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0