DATORN LAGAD!

Nu är min dator tillbaka! Eller jag hämta ut den förra veckan men har haft massa på gång och inte hunnit skriva något här. Vilket jag inte kommer göra så mycket längre men vi får se vad som händer. I helgen var Linnéa här och vi bakade kanelbullar igår och gick på den nya filmen "Du gör mig galen (Silver Linings Playbook)" som var skit bra. Seg i början men sedan vill man bara sitta kvar i biosalen för alltid och se vad som händer efter det lycklig slutet.
 
I morgon ska jag iväg på prao och jag ska praoa på "Le pain Francais" och jag är verkligen jätte nervös. Hoppas det går bra i varje fall. MEN det jobbigaste är att jag börjar 8.00 men jag vet inte riktigt när jag slutar.. Jag tror jag bloggar imorgon igen om det så får ni se då hur det gick.
 
Puss - Emma
 
 
 
Jag trodde jag sett hela filmen igenom trailern men sen när jag såg själva filmen såg jag hur mycket det egentligen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0