12/4

Hejhej! Idag har min skola haft volleybollturnering i Kviberg vilket var faktiskt jätte kul men sjukt uttröttande. Så när jag kom hem var jag helt slut så jag somnade i typ 3 timmar, vilket var skönt, men jag vaknade upp och kände mig så himla depp. Men jag blev upplivad igen eftersom senare på kvällen gick jag till UG i kyrkan, UG är en ungdomsgrupp där många ungdomar där jag bor brukar samlas och göra något kul tillsammans. Vi gjorde chokladbollar och hade sedan en allmänt chill&häng kväll. Nu är jag hemma igen och ska snart lägga mig, ny skoldag imorgon! Men ni får ha de så bra, godnatt!<3
 
tog kort innan solen gick ner, älskar vädret nu asså!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0