Borgholms marknad

Idag var jag och Elin på borgholmsmarknad med hennes kusin Aron och hans kompis Markus. Marknaden består av massa affärsstånd där dom säljer allt möjligt. Jag köpte ett USA iphoneskal och en OBEY keps, är sjukt nöjd med köpet! Det fanns några karuseller där också men dom gnisslade och lät så mycket så vi vågade inte att åka dom haha.
När det började bli väldigt trångt med folk så gick vi bort till sjöstugan som ligger ganska nära. Vi satte oss på bryggen och käkade godis och njöt av solen. Plötsligt så började det åska och regna så vi fick cykla hem till björkviken. Markus skjussade mig på cykeln och Aron skjussade Elin. När vi nästan var hemma så ramlade Aron och Elin med cykeln så Elin fick ett stort skavsår på knät och det började blöda skit mycket men vi skrattade typ bara haha. Men när vi kom hem tvättade hon såret och vi satte oss i soffan med massa fett och kollade på fotboll. Det var ju Spanien mot Portugal ikväll och matchen håller fortfarande på eftersom ingen har gjort mål än....fan va segt. 
 
Det har varit en skit rolig dag iallafall och det var kul att lära känna Aron och Markus. Vi ska vara med dom imorgon också tror jag. Vi hörs imorgon, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0