I know we only met but let's pretend it's love

Haha har typ inte skrivit något här på mer än 2 månader.. Men kändes det var dags nu, så jag tänkte införa en ny sak att jag gör inlägg när jag vill så får ni läsa när ni vill. Om det nu är någon ens som fortfarande läser min blogg..
 
Det som har hänt under de senaste månaderna är verkligen mycket. Har åkt till Grekland, hängt med massor med vänner, shoppat, fyllt år, fira min födelsedag, massa kompistrubbel osvosv. Orkar inte berätta allt helt ärligt talat eftersom jag också mått dåligt. Men nu är jag på topp humör och aa. Tänkte göra ett inlägg om Grekland om jag orkar förmodligen inte har tappat helt min skrivförmåga känns det som :o
 
Aja hörs senare, puss! :*
 
Grekland 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0