Goo dag!

Glömde att berätta att idag var jag med Petter, Kevin och Ami. Först så var vi hos Kevin lite, och jag gjorde en grymt pinsam sak.. Skulle gå ut på altanen där och så visste jag inte att dörren var stängd så jag gick rätt in i rutan fast det gjorde inte så ont utan jag bara skratta, haha.
 
Sedan ringde vi på Petter och hoppade studsmatta och sedan gick ut till kålltorp och köpte energidricka. Efter det gick vi hem till Petter igen och spela xbox och det var tvär kul. Sedan ville jag och Ami gå ut så vi alla gick ut tillsammans och spela fotboll, vi ringde Elin också så hon var med också. Efter vi spelat fotboll spelade vi basket vid rampen och sedan stack Petter och Ami hem så att jag och Elin hängde lite med Kevin och lite senare stack vi hem. Grym dag, måste göras om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0